نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2861
-
الف
+

رضایت بیش از 70 درصدی مخاطبان شبکه آی فیلم 2 از نشر سریال «در پناه تو»

شبکه آی فیلم 2 با نشر سریال «در پناه تو» توانست رضایت بیش از 70 درصد مخاطبان خود را جلب کند.

شبکه تلویزیونی آی فیلم 2 با ایجاد بسترهایی در فضای مجازی همواره تلاش داشته تا با برقراری تعامل بیشتر با مخاطبانش از نظرات، درخواست ها و میزان رضایت آن ها از عملکرد و نشرات خود مطلع شود.

براین اساس، همکاران ما در بخش فضای مجازی آی فیلم2 با هدف آگاهی از میزان رضایتمندی مخاطبان از نشر سریال پردرخواست «در پناه تو»، نظرسنجی را پیرامون این موضوع در صفحه اینستاگرام این شبکه ترتیب دادند.

بر طبق این نظرسنجی، بیش از 70 درصد مخاطبان آی فیلم2 از نشر سریال «در پناه تو» ابراز رضایت کردند و حتی درپیام هایی جداگانه درخواست داشتند تا سریال های قدیمی و محبوب دهه هفتاد بیشتر در لست نشراتی این شبکه قرار بگیرد.

سریال در پناه تو داستان تعدادی از دانشجویان تیاتر را در رشته طراحی صحنه تعقیب می‌کرد. بین 2 نفر از این دانشجویان  محمد و مریم  علاقه‌ای پنهان وجود دارد که هریک از ابراز آن به دیگری پرهیز دارد و در این بین با حضور خواستگاری به نام رامین که از دوستان محمد است و در باب ازدواج نیز با او مشورت کرده است، روند داستان رو به پیچیدگی می‌رود.

ازدواج رامین و مریم که به مرور زمان، وجود اشتباه و نادرست بودن آن عیان‌تر می‌شود، فرجامی جز جدایی به خود نمی‌گیرد و این روند، موقعیت هریک از این آدم‌ها یعنی محمد و مریم و رامین را در برابر تصمیمات نادرست‌شان در قبال زندگی، عشق، حرفه و ... به میزان ارزیابی می‌نهد.

گفتنی است از امروز سریال «در قلب من» هر روز ساعت 16 به وقت تهران به وقت تهران، 17 کابل و ساعت 17:30 به وقت دوشنبه به جای سریال «در پناه تو» از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در صفحه اینستاگرام شبکه آی فیلم 2 به آدرس Ifilmtv2 به طور روزانه جدول نشر، سکانس های تماشایی از فلم و سریال ها و همچنین جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری از ایران، افغانستان و تاجیکستان منتشر می شود. 

مخاطبان شبکه آی فیلم 2 علاوه بر سپری کردن لحظاتی خوش در صفحه اینستاگرام Ifilmtv2، می توانند نظرات و درخواست های خود را نیز به این کانال تلویزیونی روان کنند. 

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید:

سریال «در پناه تو»

م ح

نظر شما
ارسال نظر